x
Ma

Mariusz KontowiczJune 24, 2024

Szef NVIDII zdradza funkcje DLSS 4: Co nowego przyniesie?

NVIDIA nie zwalnia tempa w dziedzinie technologii graficznych. Szef firmy, Jensen Huang, ujawnił szczegóły dotyczące nadchodzącej wersji DLSS 4 (Deep Learning Super Sampling), która ma przynieść kolejne innowacje i usprawnienia dla graczy na całym świecie.

Co nowego w DLSS 4?

DLSS, czyli technologia skalowania obrazu wspomagana sztuczną inteligencją, zrewolucjonizowała sposób, w jaki gry wideo prezentują grafiki, oferując wyższą rozdzielczość i płynność bez znaczącego obciążenia sprzętu. Oto kluczowe nowości, które pojawią się w wersji 4:

  • Lepsza jakość obrazu: DLSS 4 ma wprowadzić jeszcze bardziej zaawansowane algorytmy, które poprawią jakość obrazu, redukując artefakty i poprawiając szczegółowość.
  • Zwiększona wydajność: Nowa wersja obiecuje jeszcze większą optymalizację wydajności, umożliwiając płynniejszą rozgrywkę nawet w najbardziej wymagających tytułach.
  • Szybsza adaptacja: Algorytmy DLSS 4 będą szybciej dostosowywać się do dynamicznych scen, co zapewni lepszą jakość obrazu w grach akcji i szybkich strzelankach.
  • Wsparcie dla większej liczby gier: NVIDIA pracuje nad tym, aby DLSS 4 był dostępny w jeszcze większej liczbie gier, co zwiększy dostępność technologii dla szerokiego grona graczy.

Innowacje w AI

Jensen Huang podkreślił, że DLSS 4 skorzysta z najnowszych osiągnięć w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Nowe algorytmy AI będą w stanie lepiej przewidywać i rekonstruować piksele, co przełoży się na jeszcze bardziej realistyczne i płynne obrazy.

Wsparcie dla nowych kart graficznych

DLSS 4 będzie w pełni kompatybilny z nadchodzącymi kartami graficznymi serii RTX 50, które mają zadebiutować w przyszłym roku. Nowa generacja kart graficznych zapewni jeszcze większą moc obliczeniową, co umożliwi pełne wykorzystanie możliwości DLSS 4.

Podsumowanie

NVIDIA kontynuuje swoją misję dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla graczy i twórców. DLSS 4 zapowiada się na kolejny krok milowy w technologii renderowania grafiki, oferując wyższą jakość obrazu, lepszą wydajność i wsparcie dla większej liczby gier. Gracze na całym świecie mogą spodziewać się jeszcze bardziej immersyjnych i płynnych doświadczeń w swoich ulubionych tytułach. Czekamy z niecierpliwością na dalsze informacje i oficjalną premierę tej technologii.

Korzystamy z ciasteczek

Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies. Dowiedz się w naszej polityce prywatności, jakie dane gromadzimy i w jaki sposób je wykorzystujemy, aby zapewnić Ci bezpieczne korzystanie z naszych usług.